verse content

Content-marketing: verras met verse content

Share Button

Content-marketing: het verspreiden van verse, authentieke content die informeert, boeit, verbaast of amuseert om zo je doelgroep aan je te binden en je organisatiedoelen te behalen. Content-marketing is het tegenovergestelde van ‘traditionele’ marketing. In plaats van geld te betalen om in andermans media (reclame! schieten met hagel!)  je boodschap naar je doelgroep te pushen en te laten weten dat je de meest innovatieve, kwalitatieve, groene, goedkope, lekkere, …… (vul zelf in) diensten of producten hebt, kun je ook een interessant of aansprekend verhaal vertellen via je eigen (online) media. En als je dat goed doet trekt je doelgroep naar jou toe, gaat je volgen en – dat is het mooiste – deelt je verhaal met anderen. Dát is content-marketing.

Als tekstschrijver heb ik de nodige ervaring met het opzetten en uitbouwen van een contentstrategie voor verschillende organisaties. Ik wil dat graag voor jou doen, bijvoorbeeld in de vorm van een content-abonnement. Neem gerust contact met me op.

Lees mijn blog Ik wil contact Contentabonnement

 

 

 

 

 

Share Button